Pracovní doba od nevidím do nevidím není příliš lákavá. Co takhle si začít čas stopovat a následně trochu omezit pracovní zápřah?
Když pracuji na počítači, často sklouznu k prokrastinaci. Místo pracovních povinností si pročítám Instáč, Twitter nebo Facebook. Následné zjištění, že mi časově trochu ujíždí vlak, není moc příjemná. Místo toho by se hodilo stopnout si, kolik času vlastně zaberou skutečné pracovní aktivity. Měříme!
TopTracker stopuje, statistiky nemá
Nechcete za stopky dávat žádné zlaťáky? TopTracker je bezplatný. Snadno se používá a jste to vy, kdo musí kliknout, že se právě nevěnujete práci, ale lelkování. Statistiky nenabízí, kdo by je taky používal?
Toggl – v jednoduchosti je krása
Nepotřebujete žádné složitosti. Nazvěte si úkol podle svých potřeb a spusťte stopky. Když odcházíte na toaletu, snadno nástroj stopnete. Při návratu je opět pustíte. Základní podoba programu je zdarma. Můžete ale využít placenou verzi, kterou mají v oblibě zejména šéfové.
PrimaERP – propojte se s Googlem
Jednotlivé úkoly můžete snadno rozdělit. Pracujete pro více klientů? Appka vám pomůže trackovat jednotlivá zadání. Následně se velmi snadno propojíte s Googlem, Basecampem nebo Exchange. Tato appka je vhodná i pro týmovou práci. Šéf si omrkne, jak dlouho jste pracovali, a následně vám nachystá vyúčtování.
TimeEdition – osm různých projektů
Když bude váš počítač nečinný, tento nástroj automaticky zastaví měření času. Stopování se obnoví až v době, kdy jste zase u přístroje. Data si můžete nastavovat ručně, statistiky se netvoří.
Timely má i kalendář
Stopky jsou málo? Propojte nástroj pro měření času s kalendářem. Timely má buď ruční, nebo automatické zapínání času. Jako výsledek vám bude nástroj připomínat, jak moc efektivní jste při práci. Hodí se.
Používám Toggl, je užitečný a není složitý.